lørdag den 15. maj 2010

Mulige delebiler..

Jeg er mere og mere fristet af mulighederne i at dele en klassiker. En lille gruppe af entusiaster, der går sammen om at købe først en klassiker. På sigt måske en til.. og så en til.. hvem ved hvor det kan føre hen?

Mulighederne er mange - tænkt eksempel: 4 entusiaster går sammen og køber en 1965 Lancia Fulvia Sport 1,3 S:
Er man 4 om det, når man langt med et indskud på 30-35.000. Et andet alternativ kunne være Simca 1200 S Bertone, der før har været oppe at vende som en mulig dele-klassiker:
Som det tredje alternativ i samme prisleje vil jeg nævne en Lancia Flavia 1800 Coupé (en af mine absolutte favoritter):
Alle tre biler jeg drømmer om at eje.. Der er selvfølgelig mange flere biler på den liste! Men det rigtigt interessante her er, at som deler er det pludselig meget reelle muligheder - Jeg erklærer mig hermed som delebilsmoden.

1 kommentar:

  1. Lækre biler. Dog undrer det mig. At hver gang T.E har en Flavia til salg. Er det altid en "Doctors car" :-)

    SvarSlet