tirsdag den 31. august 2010

Sensommer på Atletion

I går aftes var der et rekordstort fremmøde på mandagstræffet ved Atletion - ikke siden Classic Car Event i maj måned har jeg set så mange biler på pladsen foran Cafe Break. Michael H fik lejlighed til at teste min nye youngtimer på turen derned. Og jeg tror min fine SAAB blev godkendt...
Der var til min store glæde mange af fremmødte biler, som jeg ikke havde set på tidligere mandagstræf - herunder en helt ny-indkøbt GTV6'er i den helt rigtige farvekombination - hentet i Sverige:
En fantastisk fin Bugatti var også mødt op - jeg gætter på en type 40 fra sidst i 20'erne, men jeg er altså ikke så stærk i de gamle Bugatti'er:
Blandt de fremmødte var også en Renault Floride i topstand. En virkelig elegant vogn:
Men det der gør, at jeg får lyst til at tage ned til Atletion mandag efter mandag er jo, at mangfoldigheden blandt de fremmødte biler er så stor. HEr følger således kun et lille udsnit af bilerne på gårdagens træf:
Jeg håber meget, at jeg inden længe selv kan stille op med en klassiker foran Cafe Break - i hvert fald hver anden mandag. Det er jo stadig planen at den skal være en deler..

1 kommentar:

  1. Hej Morten, godkendt ja helt sikkert! Meget fin stand og letkørt bil - helt som jeg husker barndommens 99'er - bare endnu lettere med servo! Det var godt spottet. Håber du får meget fornøjelse af den.

    SvarSlet