mandag den 2. august 2010

Vi skal da have en ESPRIT!

Igennem de seneste uger er delebilsemnerne indsnævret markant. Vi har kigget både TVR og Ginetta, men især Lotus i forskellige afskygninger, herunder Elan +2, Elite, Europa for til sidst at ende ved Lotus Esprit. Lige nu er kursen nemlig sat mod en S3 - og hvis vi kan finde et eksemplar i den rigtige stand til den rigtige pris, kan en Esprit meget vel blive delebilen. Det mest lovende eksemplar er udvalgt - og vil om muligt blive besigtiget i denne uge. Meget mere herom senere. Den er da bare fed - LOW, SLEEK, ULTRA-COMPETITIVE:

3 kommentarer:

  1. Hej Morten

    Uhhh, her fra ferielandet (det nærmest billøse Læsø), bliver jeg endog meget fristet når talen går på Esprit og jeg kaster væk alle mine forbehold ...... argh det er godt nok en fantastisk bil - jeg må finde nogle her fra Staden som har samme synspunkt.....
    Held og lykke med at finde et godt eksemplar

    erik

    SvarSlet
  2. Hej Erik,

    Læsø er da ikke billøst? Der er jo både en GSA, 544, Amazon, VW jagtvogn, Mustang og indtil flere Mehari'er i daglig drift på den lille ø. Jeg kommer i familiens sommerhus på øen flere gange årligt.. :-)

    Mht. Esprit'en: JA ikke ?? Det er sgu en fed bil. Jeg håber meget at vi kommer et konkret emne lidt nærmere i denne uge..

    SvarSlet