tirsdag den 17. august 2010

Farvel E30..

Jeg har i dag solgt min e30 325i Touring - endda inden den blev sat sådan rigtigt til salg!

Jagten på en ny youngtimer er derfor gået ind. Og jeg vil gerne prøve noget nyt! Jeg spenderede i går nogle timer bag rattet i Ebberfelds fine BMW 628i, og bl.a. derfor fylder BMW, som så ofte før, meget
i mine tanker. Men også andre biler er med i opløbet, og lige nu arbejder jeg med følgende bruttoliste (listen er ikke prioriteret):
  • BMW E3
  • BMW E12
  • BMW E28
  • BMW E32
  • Mercedes W123
  • Mercedes W114/115
  • Citroën CX
  • Alfa Romeo Alfetta
  • Peugeot 404/504
  • Opel Monza
  • Volvo 164
  • Etc.
Jeg hører meget gerne om interessante/konkrete emner til salg. Men et er sikkert - hellere en 2500 i god stand, som den grønne på billedet her, end en 3.0 Si i tvivlsom stand:
Meget mere om turen i Ebberfelds E24 følger senere - I denne omgang kun en lille appetitvækker:

4 kommentarer:

  1. Må jeg kondolere!

    Men de nye muligheder er jo positive, spændende, og du kommer vidt omkring. Jeg er spændt på hvor du ender...

    SvarSlet
  2. Ja Morten, altid spændende når der skal findes en ny vogn :o) Knæk og bræk med jagten

    SvarSlet
  3. Jeps -så er det jo på den igen.. Håber det er til at finde noget i god stand inden alt for længe!

    De har jo alle 'for og imod', så i sidste ende er standen nok blandt de tungest vejende parametre!

    SvarSlet
  4. Har du checket hvad de har til salg på Vestsjællands museum, så tidligere at der var en 10-15 meget blandede bolcher der var til salg derude af hverdagsklassikere
    erik

    SvarSlet