fredag den 4. marts 2011

Nyt Thema i mit nabolag

I løbet af vinteren er der dukket et par - efterhånden sjældne - Lancia'er op i mit nabolag:
Lancia Thema SW

Lancia Thema Limousine

Som det fremgår af billederne, at begge biler er en smule patinerede - især den lysblåmetal Limousine, der er rusten i skærmkanter mm. Begge biler bor dog også udendørs og anvendes flittigt!

Jeg er især vild med SW modellen, og synes at det grønmetal eksemplar ovenfor er temmelig lækkert. Den har tykt beige velour interiør, og har således en farvekombination, der ligger meget tæt på min Saab 900...

Der bor i øvrigt også en Fiat Croma 2.0 IE ikke langt herfra, men den var ikke hjemme i formiddags, da jeg var på min tur med barnevognen... Jeg foretrækker dog klart Thema frem for Croma. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar