torsdag den 3. marts 2011

E32 drømme...

Bare lige et enkelt eksempel på en lækker E32, der lige nu er til salg - BMW 735i aut. årgang 1989 med kun 210.00 km bag sig:
 Ûber BMW i original og pæn stand...

 ..uden imiteret træ eller kunstlæder...

... det er lig med en komfort-orienteret rejsevogn !!

Bilen har el-soltag og el-solgardiner + en masse andet el-udstyr, der ifølge sælger altsammnen virker. Den er importeret fra Tyskland i 2007, og er tilsyneladende flot i både lak og kabine. Mekanisk skulle den også være helt i orden. Pris: 39.000 kr.

Min SAAB er jo ikke til salg. MEN den kan selvfølgelig købes, hvis det rigtige bud kommer??

I så fald skulle jeg nok ud og køre E32... Indtil jeg får råd til den Jaguar !!!

5 kommentarer:

  1. Det er godt nok meget bil, for meget få penge!

    SvarSlet
  2. Men slår den XJ6'eren ? Det er jo 1/3 af prisen og kendt teknik!

    SvarSlet
  3. Tja... en jaguar er da noget helt særligt. Men jeg ville nok tænke for meget over muligheden for fejl og hvor svær den bliver at sælge... Men omvendt - folk står heller ikke i kø for at købe E32. Begge biler kan dog helt iskkert dælges igen hvis du finder dem i god stand.

    I sidste ende ville det nok blive investeringens størrelse der afgjorde det for mig.

    SvarSlet
  4. Vild pris: Men måske lige lidt for kendt en størrelse, den 7'er? Personligt tænder jeg noget mere på den Audi V8, jeg skrev om forleden. Den er tilsyneladende så også lidt dyrere, men stadig afsindigt meget bil og historie og teknik for pengene.

    SvarSlet