søndag den 12. september 2010

SAAB fælge, litteratur, mm.

I dag var jeg et smut i Silkeborg for at besøge Henning, der har kørt SAAB siden midt i 70'erne, og på et tidspunkt har ejet hele to OG900 ligesom min - og det på samme tid. Vi fik os selvfølgelig en hyggelig snak om 99'ere, 900 modeller og afløseren 9-3 (Henning ejer i dag to identiske SAAB 9-3 jubilæumsmodeller fra 2002 med lavtryksturbo'er og læderindtræk). Det egentlige formål med mit besøg var dog, at afhente endnu et sæt 15" alufælge af typen aero, der viste sig at være i knapt så god stand som dem jeg allerede har, og derfor skal monteres med vinterdæk inden alt for længe. Med i købet fik jeg imidlertid også:
  • En vindafviser til stålskydetaget (som jeg overvejer at montere)
  • En hækspoiler (som jeg ikke har tænkt mig at montere)
  • Et sæt camping-spejle, der passer til min SAAB's sidespejle (dem må vi så se om jeg får brug for)
Den bedste sidegevinst var dog et par SAAB håndbøger, som Henning mente at jeg kunne gå hen at få stor glæde af:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar