søndag den 10. juni 2012

Ugen der gak...

Den forgangne uge har budt på en del - også på bil-fronten. Jeg har blandt andet været til to meget vellykkede træf. Tirsdag ved Wedelslund og i går ved Musikhuset i Aarhus. Ugens favorit-biler var Tims De Tomaso Pantera:
Og den fine BMW M1 på Wedelslund:
I den modsatte og mere realistiske ende af skalaen er den GSA Special som jeg i fredags lurede en del på:
Sådan en Citroën er på mange måder den diametrale modsætning til min TVR. Og netop derfor ville de to i mine øjne udgøre et perfekt par. Det scenarie arbejder jeg videre med...

Første del af den forgangne uge stod ellers i min dejlige TVRs tegn. Der blev repareret udstødning - først med GunGum:
Og siden med Holts repair kit:
Så var jeg klar til at prøve lykken med registrerings- og toldsyn, men det som det fremgår af torsdagens indlæg her på bloggen, passer det ikke SKAT at udskrive prøveplader for tiden, så synstiden blev aflyst igen.. ÆV! Jeg giver det dog en ny chance i morgen mandag. Denne gang med hjælp fra en mekaniker udstyret med et sæt prøveplader. Her i formiddag har bilen fået en tur med fedtpressen - så er vi klar!

Min 3000M og jeg var også til professionel fotograf. Her er et første udkast til et portræt i medarbejderbladet på mit arbejde:
Endelig har jeg fået kigget nærmere på fælge til min TVR - favoritten er stadig Revolution 5-spoke, og jeg er lige nu ved at undersøge fælgbredde, indpresning osv. Palle, der ejer den grønne TVR 3000M som jeg før har postet billeder af, sendte mails med billeder af sine 'nye' fælge:
De super lækre fælge er fra Japan, og er kommet til DK via en TR6 importeret fra USA. Jeg har kun set den type fælge en gang før, bare med sorte 'eger' og monteret på en TVR 3000S. Kunne også se godt ud til min! Palle kører med 215/60-R15, så mon ikke min plan om et sæt Toyo Proxes i størrelse 205/60-R15 kan gå... Mere herom senere!

Sidst men ikke mindst er der bestilt billetter til Classic Le Mans 2012:
Jeg glæder mig!!! Turen skal foregå i Michael H's fine BMW E36 325i. Det kommer der også mere om her på bloggen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar