lørdag den 30. juni 2012

TVR-nyt

Ja ingen afgift endnu, desværre... Så det er blevet til lidt garage-tid i stedet. Den sorte har fået en gang Castrol 20W/50 og de gamle sorte TR6-spejle er skiftet til nye og mindre spejle i chrom:
Ikke nogen nem operation, da de skulte boltes fast indefra. Nu ved jeg derfor, hvordan der ser ud inde i dørene. Jeg fik også dørbeklædningen til at sidde lidt pænere...

Der er også blevet målt op til sorte Compomotive ML fælge - det ser ud til at de bagerste fint kan være 7" brede og dermed monteres med 205/60R15 dæk:
Lindbergs Griffith 400 fra sidste weekends CRAA kørte på samme fælg, dog 8" brede:
Gode forslag til dækfabrikat og -model modtages. Jeg hælder til Toyo Proxes...

I sidste uge kom posten med to passende stickers til bilen:
Og i går udkom nyeste nummer af medarbejderbladet på min arbejdsplads - TVR og jeg er på forsiden:
Der er også en artikel om os inde i bladet. Jeg prøver at lægge den op her inden længe...

1 kommentar: