torsdag den 14. juni 2012

CRAA 2012 - jeg glæder mig!

Udover gamle kendinge som Fritz i Corvette og Palle i Ginetta, der altid er spændende at følge, er der i 2012 udgaven af Classic Race Aarhus tilmeldt flere meget spændende biler, som jeg ikke har set på denne bybane før. Jeg glæder mig blandt andet til at se en Griffith 400 i 65-klassen:
Og en Camaro i 71-klassen. Dog ikke en Penske-Camaro som denne:
Eller en af mine gamle favoritter, en Chaparral-Camaro som denne:
Men alligevel - det bliver sjovt at se, hvordan den klarer sig mod 911'erne.

Jeg glæder mig også til en se en væver Lotus 23B på banen. En Lotus-model der altid har været højt på ønskelisten hos mig:
Fra Tyskland kommer blandt andet en Lightweight E-type og en Alfa Romeo TZ2, og selv om jeg er længere væk fra Alfa end jeg nogensinde før har været, så er TZ2-modellen altså bare lækker! Jeg glæder mig selvfølgelig også til at se Jaguar C-type og D-type 'in action', ligesom Formel 1 racerne bliver spændende at se og ikke mindst høre. Det er dog trods alt kun opvisning disse biler skal køre...

Inden starten går lørdag er der inviteret til et lille træf for TVR-folk i Søften. Det kan kun blive godt! Der er således lagt i kakkelovnen til en super fed weekend den 22.-24. juni.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar