En 1970 TVR Tuscan med en tunet Rover V8 motor, 5 trins gearkasse, styrtbøjle og sportsundervogn med spax-dæmpere etc. Perfekt til hillclimbing og trackdays - og så ser det da bare helt vildt fedt ud med de Revolution fælge! Bilen er solgt nu, men var i annoncen prissat til meget rimelige 12.000 €.
Jeg har jo haft glæden ved en dele TVR og det er jo en herlig bil. Men men pas på rammen, ved ikke på de senere modellen men på Granny var karossen bonded om rammen og det gav en fantastisk mulighed for rust. Det samme galdt for Olavs TVR som han har hjemme i garagen og som nu har taget nogle år at fixe. Det var "nyrestaureret" men da han fik karossen af manglede en hel del af rammen! især outriggers har det med at forsvinde. Men ja de er superfede og øverst på listen er selfølgeliv Griffith som ultimativ hooliganbil, men en Tuscan eller lignende kan nok gøre det.
SvarSletMen køb jeg kommer gerne og prøver
erik
Eller en Vixen eller en 3000 M - m-serien er billig = 4-7.000 £ og så vidt jeg kan forstå er det ret nemt at tjekke rammen på dem - outriggers mm kan ses ! Ville sågar overveje en 1600M !
SvarSletMen ja Griffith er da den ultimative - men så bliver det dyrt! Så vidt jeg kan se er GTS-65 klassen i CRAA 2011 knapt så skarp som sidste år og bl.a. uden TVR - ærgerligt ! For sidste års Griffith 200 var den fedeste af alle deltagende OG den der lød bedst !! - medmindre selvfølgelig den er tilmeldt i sidste øjeblik...