fredag den 6. maj 2011

En Interceptor for en slik...

Nogle biler optræder hyppigere end andre i mine drømme, og en af dem der optræder oftest er en Jensen Interceptor. Min Interceptor skal være en MK 1 med 6.3 liters 'Hot rod' motor og det fedeste instrumentbord i verden. Og de kan faktisk fås for ganske få penge. Her er et eksemplar til 7.000 £:
Til den pris er bilen selvfølgelig ikke i perfekt stand, men ifølge sælger alligevel i præsentabel og køreklar stand med nye paneler, renoveret gearkasse og bremser samt helt nye dæk og karburator. 

Se hele salgsannoncen her. Det lyder da som et fund til den pris ? Om ikke andet bekræfter denne bil mig i, at man stadig kan finde en pæn Interceptor MK 1 til 10.000 £ eller mindre. Jeg ved at Claus også er potentiel parthaver i en Interceptor... Mon ikke der er 2 mand mere derude et sted ? Alternativt overvejer jeg at sætte en del af min pensionsopsparing i en !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar