mandag den 7. februar 2011

Maserati Ghibli

Maserati Ghibli - solgt i flere eksemplarer fra ny end både Lamborghini Miura og Ferrari Daytona - på trods af at prisen på Ghibli'en var højere! 

Miura'en er selvfølgelig den mest dramatiske og højlydte, Daytona'en måske den hurtigste (men alligevel den af de tre, der siger mig mindst), mens Ghibli'en da KLART er den smukkeste:
Og den mest elegante, den mest praktiske, den mest diskrete etc., og således også den af de 3 jeg ville vælge til min garage. Der er jeg faktisk slet ikke i tvivl! Og godt for mig, for Ghibli'en koster kun en fjerdedel af de to konkurrenter. Den ultimative gentleman-GT?

Min må gerne være blåmetal med med cognac-farvet læderinteriør som her:

1 kommentar:

  1. Fed bil sådan en Ghibli. Vil man gerne have sådan en, så skal man vist slå til med det samme. Priserne kender kun en vej på dem.

    Jeg ville vælge Lamborghini Miuara'en, og der er løbet desværre kørt. Den er forlængst forbeholdt de yderst få.
    Tror faktisk sagtens Maser'en kunne følge med. Den er ihvert fald på vej.

    SvarSlet