torsdag den 30. december 2010

SAAB på overarbejde

Min dejlige og900 har hen over julen bragt familien og en ikke uanseelig mængde julegaver og alkohol til og fra skiferie i Sverige. Det er trods massive snemængder og ned til -24 grader gået helt uden problemer af nogen art. For heldigvis er både min SAAB og jeg vild med sne og frost:
De store mængder sne og de ekstremt glatte veje skabte dog problemer for andre dele af familien, idet de skiftedes til at køre fast. Jeg kunne ikke trække Passat'en her fri - selv en SAAB har altså sine begrænsninger:
Hjælpen var nær, men kørte desværre også fast:
Til sidst kom et bæltekøretøj forbi og trak Beder-klanens VW fri.

Om SAAB'en eller chaufføren er årsagen til at vores del af familien slap helt fri af problemer vides ikke... Min egen konklusion er, at det må være kombinationen af SAAB og undertegnede, der bare virker :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar