lørdag den 11. december 2010

Så er der Manta!!!

Så lykkedes det endelig at få min Manta hjem i garagen:
Min Manta blev leveret af sælger, Henrik, der er udpræget Opel entusiast. Foran traileren var i dagens anledning spændt en Senator i en meget sjælden 4.0i 24V Mantzel udgave med ikke mindre end 267 hk.

Det betyder at min SAAB igen er henvist til indkørslen, nu hvor den gamle Opel optager pladsen i garagen:
Meget mere Manta om kort tid, når arbejdet med at få den til at 'spille max' går i gang...

4 kommentarer:

  1. Hvorfor overhovedet tænke på 944 når man har en MANTA?!? Ser godt ud på billeder, glæder mig til at se den IRL

    SvarSlet
  2. Du har ret Mike - det var fedt at få den hjem. Nu glæder jeg mig bare til at komme ud og køre...

    SvarSlet
  3. Hvad mener du egentligt med at "spille max"? 400i-replica, eller bare en voldsænkning og Tiefbett-fælge med poleret kant?

    Haha, jeg er bare misundelig, Morten! Fed Manta, og så kan du altså godt lade nakkehåret gro løs!

    SvarSlet