søndag den 14. november 2010

Bronzemetal Ferrari - holder det?

Jeg har tidligere skrevet om Ferrari 330 GTC her. Jeg mener forsat, at det er en af de sidste rigtige Ferrari-modeller, der kan købes for noget der ligner menneskepenge...

I går faldt jeg så over en 330 GTC i bronzemetal med sort indtræk. Holder det spørger man så? Ja gu gør det så - det er da en fed farve-kombination:
Men hvorfor nøjes med bronze, når man kan få sølv? Nej vel - min 330 GTC skal stadig være i en diskret sølvmetal lakering med mørkerødt læderindtræk og de lækre  Campagnolo magnesiumfælge, som denne:
Tjek også denne video - sort læder kan sagtens gå an:

4 kommentarer:

  1. Ja da Morten, det er fuldstændig samme farve min Alfa 2000 Spider havde, dog med lys sandfarvet læder. Desværre er der ikke mange biler der tør iklæde sig farven. jeg kan huske fra min ungdom at man også kunne få en Toyota Crown i denne farve.

    SvarSlet
  2. TOTALT lækker farve til den bil: Så er man da komplet ude over det røde fænomen.

    SvarSlet
  3. Når I nu er til både broncemetallic og Lancia Flavia er her lige bilen til 10K€

    http://www.subito.it/auto/lancia-fulvia-2000-hf-taranto-18367197.htm

    SvarSlet
  4. Den er sgu lækker !! Er du også med Lars??

    SvarSlet