Den klarer det hele på yderst tilfredsstillende vis - uden nogen form for brok overhovedet!! Vi var bl.a. på losseren med et ordentligt læs - M20B25'eren lader sig dog ikke mærke synderligt af det, og trækker fint igennem - selv med en fyldt trailer.
Derfor havde den fortjent en tur med støvsuger og en fugtig klud. Jeg var også rundt i hjørnerne af ventilationskanaler mm med vatpinde. Det pyntede!! De meget fine og originale M-tech sportslædersæder blev vasket af i sæbespåner og ser nu forholdsvis pæne ud. Er sæbespåner den bedste måde at holde dem pæne på? Eller skal de fx have fedt?
Efterfølgende blev to døre og bagklap slebet af for rust - og har fået den første grunder. Der er også monteret Alpine anlæg med iPod opkobling i handskerum, og i den forbindelse lykkedes det mig at få de separate diskant enheder i fordørene til at spille med = utrolig god lyd! Så nu er der til lidt afveksling, hvis jeg (rent utopisk) skulle blive træt af at lytte til den musik de 6 cylindre oppe foran leverer. Der blev også lige tid til at nyde det, efter min mening klassiske og meget lækre, BMW instrument bord:
Klassisk BMW kabine med M-tech II læderrat og midterkonsol, der er vinklet mod føreren.
Det ser godt ud Mester. Efter min mening er netop førerpladsen i en E30 et rigtigt godt sted at tilbringe noget kvalitetstid. Har netop i forbindelse med en kaffeudflugt til Marselisborg set ikke mindre en 3 E30 der var ude at blive luftet i foråret - alle førere med et smil på læben. Desværre var 2 af dem stylet til kanten af det grusomme - en skændsel. Godt du fastholder det helt originale look!
SvarSletLige præcis Mike!!
SvarSletDer er faktisk en del e30'ere på gader og stræder endnu. Men der er efterhånden langt imellem dem i god OG original stand!