fredag den 16. april 2010

325i - den ultimative markræser??

I dag har min e30 været i marken... En tur på Fyn, hvor vi besigtigede forsøg. Jeg benyttede lejligheden til at teste de tekniske opdateringer (ny tandrem, olie, tændrør mm.) - og kørte den godt ud i gearene!! Der er få motorer, som kan måle sig med lyden af en klassisk M20'er i den høje ende af omdrejnings-skalaen - der lige op til hvor begrænseren stopper legen. Og i 2,5 liters udgaven griber den forbavsende hurtigt ind op gennem første, andet og tredje gear... På vej hjem stoppede jeg i Ryslinge efter en 'ny' og rustfri højre fordør. Så er den på plads!

Som det måske fornemmes er jeg meget tilfreds med mit nyeste bilkøb. Kun to irritationsmomenter er nu tilbage: Den meget lidt pæne rustne forskærm i højre side, og de meget ringe - og på ingen måde runde bambus-dæk bilen lige nu er monteret med! Dæk er bestilt.. Og kan forhåbentlig monteres i næste uge :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar