tirsdag den 2. marts 2010

Noget til garagen.. en Triumph???

Lige nu er jeg inde i en engelsk periode - nogen vil måske betegne det som 'engelsk syge'.

Men måske er det bare en følge af, at de blogs jeg selv er læser af handler meget om biler som kun englænderne kan lave dem. Det udmønter sig i hvert fald i, at mit fremtidige garageprojekt lige ser ud til at blive af engelsk oprindelse.

Flere emner er på tapetet, men da jeg bliver far for første gang om et par måneder, er budgettet ikke voldsomt stort. Er man til engelske vogne og kan leve med at rattet sidder i den 'falske' side, når man dog langt for en 2-3.000 pund, bl.a. ind i spitfire rækkerne.

Et konkret bud kunne være denne: Det er en Triumph Spitfire 1500 fra 1977 = den store kværn!!

Jeg benytter selvfølgelig chancen for at sætte mig nærmere ind i emnet, læser lidt op på den konkrete bilmodel og studerer farvekoder mm...
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar