Dermed er det formentlig også sidste gang jeg ser den lille bag, som jeg i øvrigt er kommet til at synes rigtig godt om, klædt i den matsorte bemaling. Bilen skal efter planen totalrenoveres og bringes tilbage til den originale lysegule kulør. Det var jeg jo glad for at høre, ligesom jeg er rigtig godt tilfreds med at bilen bliver i DK (der var flere interesserede fra UK også). Så er min tid jo ikke brugt helt forgæves:
Da Crusaderen var læsset gik turen mod mandagstræffet på Atletion. Jeg fik lift af Dennis i den super lækre og ligeledes gule Lotus Europa, der her ses parkeret ved siden af en 1977 Ferrari 308 GTB og Autoentusiastens fine allround GT:
Mere gult blev det, da Heine dukkede om i den nyrenoverede Lancia Beta. Heine har selv stået for renoveringen. Resultatet er super flot og farven MEGET lækker:
Ved siden af Beta'en parkerede en meget fin Delta Integrale 16V. Og SÅ var jeg solgt! Det er sgu en lækker vogn, sådan en Integrale! Den er helt klart på min ønskeseddel:
Morten jeg tror, at du valgte rigtigt ved ikke at fortsætte projekt Clan, uanset hvor fed den jo faktisk er! Og dit nye projekt er bare federe;-)
SvarSletJa må give entusiasten ret. Jeg vil forsøge og justere skiftet en lille smule så den ikke hopper ud af første når den er kold. Så må du jo have endnu en tur.
SvarSletDet skal du ikke sige to gange Dennis. Så kan du jo passende køre 3000m'eren imens!
SvarSletER heldigvis enig med jer :-) TVR er hurtigere, lyder godt og langt mere anvendelig, så den kommer jeg forhåbentlig til at bruge rigtig meget!
Det ser i øvrigt ud til at 3000M'eren afhentes lørdag!
SvarSlet