torsdag den 2. juni 2011

Kort nyt

I den sidste tid har arbejdet taget en stor del af min tid. Min Volvo 740 har af samme årsag lagt en del km bag sig. Som ventet føler den store stationcar sig helt hjemme på grusvejene i Sønderjylland - det er jo det den er bygget til !
Men også i marken klarer den aldrende dame strabadserne uden at kny:
Tanker om mulige alternativer til Volvo'en kan jeg imidlertid ikke helt mane i jorden... Derfor besigtigede jeg i går denne fine Renault Espace 2.2i GTX:
Der er tale om en S1 Espace fra 1989 i pæn brugsstand med dobbelt soltag, lavt km-tal og rigtig mange nye og ikke mindst originale dele. Jeg grubler stadig over om det kunne være noget... Køreoplevelsen var overraskende god, men de mange regninger sælger havde samlet sig afslørede, at reservedelspriserne på sådan en franskmand er som at få en spand koldt vand i hovedet!!

Senere på aftenen mødtes jeg med Michael H, der havde aftalt en besigtigelse af en BMW 633 CSI. E24'eren var ikke overbevisende, men sælger havde andre interessante biler i den gamle svinestald - bl.a. en fin TVR 3000S årgang 1979:
 Den lækre TVR var ikke til salg, men gav endnu et  nøk opad for TVR-drømmene !!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar