torsdag den 4. august 2011

Kalø i uge 31 - favoritterne

Hermed mine favoritter fra denne uges tirsdagstræf ved Kalø. Rigtig mange mennesker havde valgt at nyde det gode sommervejr ved Kalø denne tirsdag - jeg har i hvert fald aldrig set så mange biler og mennesker derude før:

Blandt mine favorit-biler var et par meget fine Citroën'er - GS og Traction Avant:

Og et par ægte Gentleman Cars - Jaguar Mk X og en super fin Vanden Plas Princess 4 Litre R (med motor bygget hos Rolls Royce):

Min absolutte favorit VW-model var også repræsenteret - Type 3 'Notchback'. Kun en Karmann Ghia T34 kan være med der! Fine linier samt en enkel og meget stilren instrumentering:
Og så var der jo Arnes Fulvia - nu med nymalede døre. Det er altså en fin bil sådan en lille coupé... Som gerne måtte finde vej til min garage inden længe! Arne 'blærede' sig også med et tidstypisk picnic-sæt:
Og endelig en matchende Graziella campingvogn - sådan en gad jeg godt have:

2 kommentarer:

  1. Man bliver da bare nødt til at have sådan en Jaguar en dag til at færge familien rundt i.

    Var du endelig afsted i Vignalen?

    erik

    SvarSlet
  2. JA - den Vanden Plas var nu også lækker ! Jaguaren var faktisk til salg - jeg kunne dog ikke lige vriste en pris ud af føreren..

    Vignale??? Nej da ! Den står stadig på værksted, men afhentes i morgen...

    SvarSlet