torsdag den 7. juli 2011

Kalø i tirsdags

For et par dage siden var jeg til træf ved Kalø Slotsruin for første gang i 2011. Vi var otte gutter afsted i tre biler. Og det er lig med ren hygge ! Træffet i Kalø tiltrækker en meget broget flok - både hvad angår biler og mennesker - så der er som regel noget for enhver smag. Her er mine favoritter (blandt bilerne):
Saab 96 2-takt - sådan en vil jeg gerne have en dag - jeg savner stadig min grønne og900

Peugeot 404 Berline - til salg for 56.000 kr. Sådan en vil jeg også gerne prøve at eje...

Rover P6 3500 - fed kulør og motorlyd !

Maserati biturbo spider i meget, meget pæn stand... Hvem sagde yuppie ?

Austin 1275 GT i lækker 'in your face' orange kulør..

Klassisk Dodge autotransporter - perfekt til et klassisk racing team ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar