tag:blogger.com,1999:blog-4287040057837623097.post2305148010323853185..comments2022-12-12T09:20:43.592+01:00Comments on En bilnørd blogger: Toppen af poppen på GoodwoodMorten Haastruphttp://www.blogger.com/profile/02981811764536271742noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-4287040057837623097.post-7167454888748057272011-09-21T20:45:38.275+02:002011-09-21T20:45:38.275+02:00Hmm Ib Erik - jeg ved ikke om læben over skærmene ...Hmm Ib Erik - jeg ved ikke om læben over skærmene kan forestilles at bidrage med lidt stabilitet? Ifølge Jack Sears havde A98 den stabilitet ved høj fart som fx Daytona'erne savnede...Morten Haastruphttps://www.blogger.com/profile/02981811764536271742noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4287040057837623097.post-24313997986998997292011-09-19T23:20:55.321+02:002011-09-19T23:20:55.321+02:00Jeg giver dig ret i de visuelle forhold om A98'...Jeg giver dig ret i de visuelle forhold om A98'eren.<br />Hvde dog gerne set en endnu mindre lodret forrude ved, at lade underkanten af ruden og det nederste punkt af A-stolpen ligge lidt længere fremme...<br />Og så er der den lille vulst/vinge i skærmåbningernes overkant.<br />Detaljen er jo også set andet sted, men har den en eller anden aerodynamisk begrundelse, eller er den rent visuel ("fartstreger")?Ib Erikhttp://www.soderblom.dknoreply@blogger.com